منشور اخلاقی 6680
1- صبر و بردباری، پاسخگویی، رعایت ادب و متانت، صداقت و گشاده رویی در برابر مشتریان
2- اطلاع رسانی شفاف، به موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاوره مؤثر و آموزش لازم به مشتریان
3- ارائه خدمات به مشتریان با کیفیت مطلوب و با شیوه ای مناسب و نوین
4- حفظ حریم شخصی و اسرار مشتری و رازداری
5- استقبال از دریافت هرگونه انتقاد، نظر یا پیشنهاد از سوی مشتریان به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خدمات مجموعه
2- اطلاع رسانی شفاف، به موقع، دقیق و کامل و ارائه مشاوره مؤثر و آموزش لازم به مشتریان
3- ارائه خدمات به مشتریان با کیفیت مطلوب و با شیوه ای مناسب و نوین
4- حفظ حریم شخصی و اسرار مشتری و رازداری
5- استقبال از دریافت هرگونه انتقاد، نظر یا پیشنهاد از سوی مشتریان به عنوان زمینه ساز رشد و ارتقای خدمات مجموعه